به دلایل زیادی قصه گویی ویدئوی مارک در محبوبیت منفجر شده است. این فناوری پیشرفت کرده است ، نقاط قیمت پایین آمده است ، سیستم عامل های اجتماعی از آن استقبال کرده اند و مخاطبان انتظار دارند - اگر ترجیح نمی دهند - از آن به عنوان یک روش ارتباطی استفاده کنند. (طبق نظرسنجی Levels Beyond در سال 2014 ، 40٪ از مصرف کنندگان گفتند که ترجیح می دهند یک فیلم تجاری را تماشا کنند تا اینکه همان اطلاعات را بخوانند.)

 

برای مارک ها ، ویدئو فرصتی خارق العاده برای ارائه یک داستان جذاب تجاری در یک بسته آسان هضم فراهم می کند.

چرا فیلم تجاری بسیار قدرتمند است

ویدئو فقط یک مد گذرا یا یک نمایش جدید نیست. این یک روش قدرتمند برای ایجاد روابط با مخاطبان از طریق ارتباط عاطفی است.

 

به این دلیل که ویدئو رسانه ای است که سخت می توانیم به آن پاسخ دهیم. علاوه بر تحریک بصری ، فیلم به لطف پدیده علمی سرایت عاطفی ، از بیننده نیز واکنش احساسی به دنبال دارد. وقتی مخاطبان شما یک ویدیو را مشاهده می کنند یا یک داستان را تماشا می کنند ، احساسات آنها در واقع شروع به نمایش آنچه در صفحه است می کنند. (به احساس جسمی اضطرابی که هنگام تماشای یک فیلم ترسناک احساس می کنید فکر کنید.)

 

حتی یک تعامل کوتاه با فیلم شما می تواند این پاسخ را ایجاد کند و تأثیر قابل توجهی بگذارد.

یک یادداشت: وقتی می گوییم "ویدیو" ، واقعاً در مورد قدرت داستان پردازی حرکت صحبت می کنیم. حرکت نوع ارتباط خاص خود ، جدا از محتوای استاتیک یا تعاملی است. از نظر فنی ، ویدئو فناوری است که به ما امکان می دهد از طریق حرکت قصه بگوییم. اما بیشتر مردم وقتی از این نوع قصه گویی صحبت می کنند از "فیلم" استفاده می کنند.

 

مزایای خلاقانه ویدئو مارک

یکی از بزرگترین مزایای فیلم تجاری این است که ابزارهای داستان پردازی خلاقانه تری برای کار با آنها فراهم می کند. هر یک از اینها را می توانید برای ایجاد احساسات استفاده کنید ، خواه یک داستان جدی بگویید یا یک روایت خنده دار.

 

ویژوال ها: عملکرد روی صفحه می تواند پیام شما را افزایش دهد ، چه از طریق رنگ ، تجسم داده ها ، متن حرکتی ، انیمیشن یا عملکرد زنده.

 

صوتی: موسیقی ، صداگذاری و جلوه های صوتی با انتقال روحیه و لحن ، پاسخ احساسی مخاطب شما را افزایش می دهد.

 

داستان سرایی کنترل شده: سرعت و ماهیت داستان سرایی کنترل می شود ، که باعث می شود پیام متمرکز راحت تر دریافت کنید - و دریافت آن را برای مخاطبان لذت ببرید. ویدئو یک تجربه منفعل است ، بنابراین می توانید به راحتی روی دکمه پخش کلیک کنید ، آرام بنشینید و تماشا کنید. (سایر رسانه ها ، مانند تعاملی ، به تعامل فعالانه تری نیاز دارند.)

 

نکته اصلی ، البته این است که اطمینان حاصل کنید ویدیوی شما داستانی برای گفتن دارد.

 

برنامه های داستان سرایی برای نام تجاری ویدئو

از فیلم می توان برای موارد بسیار بیشتر از تبلیغات سنتی استفاده کرد. این برنامه کاربردهای عملی زیادی برای ارتباطات در داخل و خارج از شرکت شما دارد ، به شما امکان می دهد پیام های مختلف را به روش های مختلف ارائه دهید.

 

بسته به اهداف نام تجاری خود ، ممکن است هر یک از موارد زیر را در استراتژی محتوای خود تجربه کنید:

 

تبلیغات سنتی: تبلیغات آنلاین یا تلویزیونی (ملی یا منطقه ای).

فیلم های تبلیغاتی: فیلم های ویروسی ، مطالعات موردی ، مصاحبه ، توصیفات ، بررسی محصولات - هر چیزی که تبلیغات کار یا مارک تجاری را به همراه دارد. ممکن است سرمقاله یا تبلیغاتی باشد.

ویدئوهای توضیح دهنده: معرفی ، بررسی اجمالی ، فرآیند ها ، آموزش های مربوط به محصولات ، خدمات یا ایده ها.

فیلم های بازاریابی فرهنگی: محتوایی برای نشان دادن نام تجاری ، افراد یا علل شما.

ویدئوهای اجتماعی: محتوای مشارکت کنندگان در اجتماعی - فیس بوک ، اینستاگرام ، اسنپ چت ، یوتیوب و غیره ممکن است سرگرمی آموزشی یا خالص باشد.

گرچه فیلم می تواند به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی شما کمک کند ، اما همچنین یک ابزار ارتباطی مفید برای کمک به تیم داخلی شما در روز است. وثیقه فروش ، اطلاعات شرکت و ارائه می تواند به راحتی به فیلم تبدیل شود تا در وقت و انرژی صرفه جویی کند.

 

بهترین قالب برای ویدیوی نام تجاری شما

قالب ویدیویی که انتخاب می کنید به عوامل زیادی بستگی دارد: داستان شما ، منابع موجود ، مخاطبان ، کانال های توزیع و غیره. برخی از قالب ها برای استفاده های خاص مناسب ترند ، بنابراین در نظر بگیرید که کدام یک به شما کمک می کند تا به بهترین وجهه اهداف خود را برسید.

 

ویدئو لایو اکشن

وقتی بیشتر مردم به فیلم فکر می کنند ، به live-action فکر می کنند: بازیگران واقعی و مجموعه هایی که یک داستان داستانی را روایت می کنند و در دوربین ضبط شده است. این محبوب ترین نوع ویدیو است. این به ویژه جذاب است زیرا مخاطبان شما می توانند با انسانهای موجود در صفحه نمایش ارتباط برقرار کنند. (بیماری عاطفی را به خاطر بسپارید: وقتی مخاطبان خود را روی صفحه می بینند ، ارتباط بیشتری برقرار می کنند).

 

لایو اکشن همچنین امکان قصه گویی کوتاه و بلند را فراهم می کند. شما ممکن است یک مکان کوتاه یا یک مستند کامل با نام تجاری را در نظر بگیرید. فقط بخاطر داشته باشید که ویدئوی لایو اکشن به تعدادی عنصر تولید نیز احتیاج دارد: مکان ، استعداد ، خدمه و غیره.

 

برنامه زنده ما "کودک دهه 90" برای مایکروسافت به معرفی مجدد اینترنت اکسپلورر برای هزاره ها کمک کرد. از آنجا که از نظر احساسی با مخاطب مورد نظر طنین انداز شد ، 49 میلیون بازدید + کسب کرد.

موشن گرافیک

موشن گرافیک شامل گرافیک 2D یا 3D متحرک است. آنها همچنین می توانند ترکیبی از انیمیشن های زنده و گرافیکی باشند. قصه گویی در این قالب به تجسم های صوتی و روی صفحه متکی است. بنابراین ، تولید کنترل بیشتری دارد. (اگر می خواهید چیزهای عالی ببینید گرافیک حرکتی ، این 100 نمونه عالی را بررسی کنید.)

 

موشن گرافیک کاربردهای زیادی دارد ، اما فیلم های توضیح دهنده غالباً به عنوان موشن گرافیک ارائه می شوند زیرا به شما امکان می دهد مفاهیم انتزاعی را از بین ببرید ، نحوه کارکرد چیزی را نشان دهید ، داده ها را به تصویر بکشید یا دنیایی را به تصویر بکشید که گرفتن آنها در عمل زنده دشوار است.

 

درباره اینکه چرا فیلم های توضیح دهنده به برند شما کمک می کنند بیشتر بیاموزید یا نگاهی به فیلم توضیح دهنده ما در فیلم های توضیحی بیندازید تا یکی را در عمل مشاهده کنید.

قالب های غوطه وری

فناوری های نوظهور ، فیلم را به سطح بعدی می رسانند. اینها برای تولید به تولید بیشتر ، تجهیزات خاص و مهارت فنی نیاز دارند ، اما فقط محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. برخی از مارک ها در حال حاضر موفقیت بزرگی را با این موارد کسب می کنند:

 

ویدیوی 360 درجه: این تکنیک دیدگاه بیننده را گسترش می دهد و به آنها امکان می دهد از هر زاویه یک صحنه پانوراما را کشف کنند.

واقعیت مجازی: VR شبیه سازی کامپیوتری از محیطی است که بینندگان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. این یک داستان سرشار و غنی است که بینندگان را روی صندلی راننده قرار می دهد.

واقعیت افزوده: این فناوری به بیننده این امکان را می دهد تا با محیط فیزیکی خود ارتباط برقرار کند.

ویدیوی 360 درجه ما به شما امکان می دهد در مورد ساخت یک نام تجاری - با کاوش در فضا ، اطلاعات کسب کنید. برای داشتن بهترین تجربه مشاهده ، پیوند زیر را به YouTube دنبال کنید (اگر موبایل دارید حتماً آخرین نسخه را داشته باشید). ممکن است بینندگان دسک تاپ با روشن کردن تنظیمات شتاب سخت افزاری ، در Chrome مشاهده کنند.

 

فرایند ویدئو موشن گرافیک

راهنمای فریم های سبک ویدیویی

چگونه می توان یک سناریو ویدئویی موشن گرافیک عالی را در 8 مرحله ساده نوشت

نحوه نوشتن اسکریپت ویدیویی موشن گرافیک با نام تجاری در 9 مرحله ساده

چگونه ویدیو به شما در بیان داستانهای قدرتمند برند کمک می کند

10 نکته برای انجام کار عالی با آژانس ویدیویی خود

، ,یک ,  ,فیلم ,های ,داستان ,می کنند ,می دهد ,را به ,است که ,فیلم های ,داستان سرایی کنترل

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یادداشت های یک مهندس! دهه شصتی! عاشق! jalebDownload تاریخ گزیده سرمه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. jahaneeghtesad khadamatmajales آرزو بلاگ | وبلاگ آرزو | ساخت وبلاگ | قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ آموزش و ترفندهای تلگرام neginebaran شورای دانش آموزی