یک ویدیوی مارک موفق هم به برند و هم به نمایندگی ویدیوی شما سود می رساند. این یک رسانه قدرتمند است ، اما همچنین به کار زیادی نیاز دارد. به همین دلیل رابطه شما با آژانس ویدیویی بسیار مهم است.


این کار با انتخاب شریک مناسب شروع می شود. (اگر در شکار یک آژانس ویدیویی هستید ، نکات ما را در مورد انتخاب یک آژانس ویدیویی ، از جمله سوالات مناسب برای پرسیدن دریافت کنید.) پس از داشتن این شریک ، همکاری و برقراری ارتباط در هر مرحله برای ایجاد بهترین محصول ممکن مهم است.


اگر قبلاً هرگز با آژانس ویدیویی کار نکرده اید یا تجربه ای هیجان انگیز نداشته اید ، در اینجا چند نکته آورده شده است که به نتیجه تعامل ویدیویی بعدی شما در قطعه ای که همه به آن افتخار می کنند ، کمک می کند.


1) چشم انداز خود را به اشتراک بگذارید

آژانس ویدیویی شما شریک خلاقیت شما است ، اما احتمالاً برای برند شما جدید است. به اشتراک گذاشتن دید بزرگتر برند شما به آنها کمک می کند تا درک کنند شما چه کسانی هستید و اهداف بلند مدت شما چیست. در مکالمات اولیه ، تفکر بنیادی خود را به اشتراک بگذارید ، از جمله:


چشم انداز ، رسالت و ارزش های تجاری

این پروژه چگونه به استراتژی محتوای شما کمک می کند

حتی اگر روی یک ویدیوی یکبار مصرف کار می کنید ، هر محتوایی که برند شما ایجاد می کند به اهداف و چشم انداز بزرگتر شما کمک می کند. این زمینه مهمی است که رویکرد خلاقانه آژانس ویدیویی شما را از نظر چگونگی کمک به ارائه داستان شما و تمایز از رقابت ، به اطلاع شما می رساند.


2) یک طرح توزیع کامل طراحی کنید

مانند همه انواع محتوا ، نحوه ارائه داستان خود نیز به همان اندازه خود داستان مهم است. تهیه پیشبرد استراتژی توزیع برای ویدیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا قطعات متحرک بسیار زیادی وجود دارد.


دارایی های ویدئویی می توانند از یک تبلیغ پیش از پخش 15 ثانیه ای یوتیوب ، تا یک مستند با فرم طولانی ارسال شده به یک جشنواره فیلم ، تا یک ویدیو متناسب با رسانه های کسب شده تشکیل دهند. درک دقیق اینکه چطور قصد تبلیغ را دارید ، در آنچه ایجاد می کنید تأثیر زیادی خواهد داشت.


آژانس ویدئویی شما باید در کانال های توزیع محتوا تبحر کافی داشته باشد و بتواند براساس اهداف شما توصیه هایی ارائه دهد. مفاهیمی که آنها برای شما ایجاد می کنند باید در نظر داشته باشید که ویدئو در کجا زندگی می کند ، برای چه مدت ، چگونگی مواجهه بینندگان با آن و هزینه قرارگیری آن در نظر گرفته می شود.


برعکس ، برای تحقق برنامه توزیع پیش خرید شده ، گاهی اوقات نیاز به ایجاد خلاقیت است (به عنوان مثال ، شما می خواهید خرید تبلیغ 30 ثانیه ای را پر کنید). اطمینان حاصل کنید که آژانس ویدئویی شما از جزئیاتی از این دست اطلاع دارد تا بتواند برای مشخصات کانال توزیع ، مانند انحراف مخاطب ، مشخصات اندازه و گزینه های تماس برای اقدام برنامه ریزی کند.


3) خلاصه های پروژه عالی را بنویسید

خیلی اوقات ، اولین درگیری هایی که در یک رابطه کاری بوجود می آیند ، ناشی از سوerstand تفاهمات اساسی در مورد پروژه است که با خلاصه خلاقیت به آنها اطلاع داده می شود. این سند تنها منبع مرجع آژانس ویدئویی شما است ، بنابراین مطمئن شوید که هوای آن بسته نیست.


مشکلات معمول در خلاصه مقاله:


خیلی بلند پروازانه: "ما می خواهیم یک فیلم آموزشی 45 ثانیه ای درباره چند موضوع ، متناسب با Millennials ، Gen-Xers و Boomers داشته باشیم." مطمئن شوید که هدف شما از نظر دامنه پروژه واقع بینانه است.

خیلی مبهم: "ما ویدیویی می خواهیم که واقعاً باعث شود مخاطبانمان چیزی را احساس کنند." هرچه مشخصات شما بیشتر باشد ، داستان شما قویتر خواهد بود.

صحبت زیاد توسط مشتری: "این ویدئو باید با مخاطب [مخفف نامشخص] ما درباره ارزش [اصطلاح خاص صنعت] در جهان [buzzword ، buzzword] صحبت کند.” آخرین چیزی که آژانس ویدئویی شما می خواهد یک جلسه پیگیری برای رمزگشایی مختصر است. اصطلاحات گیج کننده را برای وضوح ترجمه کنید.

خیلی طولانی: "علاوه بر این مختصر 5 صفحه ای ، این کتاب راهنمای کارمندان و 200 پروژه آخر ما برای مراجعه سریع است." به همین دلیل مکالمه اولیه اولیه مهم است. به تقطیر تفکر سطح بالا کمک می کند تا مختصر بتواند به مشخصات پروژه بپردازد.

یک مختصر خوب به طور واضح اهداف ، مخاطبان ، مشخصات و سایر اطلاعات مربوط به شما را در یک موضوع مختصر بیان می کند. هدف این سند فراهم آوردن زمینه کافی ، زمینه و بیش از هر چیز اطلاعات عملی است که طوفان های مغزی را آگاه می کند.


باید به اندازه کافی برای الهام گرفتن از ایده ها وجود داشته باشد ، نه اینکه آنها را خسته کنید.


4) ایده بگیرید و تکرار کنید تا راضی شوید

یک رابطه خوب مشتری و آژانس ویدئویی یک همکاری سالم است ، نه یک ازدواج روی صخره ها. اگر از پاسخ های اولیه به یک مختصر راضی نیستید ، به آنچه به شما داده شده اکتفا نکنید. (اگر از ابتدا 100٪ درگیر نباشید ، می توانیم تضمین کنیم که پروژه به خوبی پیش نخواهد رفت.)


هر دو طرف باید در تمام مراحل طوفان مغزی مشتاق و مشتاق باشند. وقتی آژانس ویدئویی شما ایده هایی را ارائه می دهد ، هیجان و علاقه آنها باید ملموس باشد. اگر آنها نیمه دل هستند ، احتمالاً آنقدرها هم عقاید عقده ای ندارند - و شما هم نباید این کار را بکنید.


از آژانس خود بخواهید که خطرات هر جهتی را که ارائه می دهند ، جزئیات دهد. آنها قادر خواهند بود به شما بگویند که کدام مفهوم به دلیل مکانهای متعدد ، مشکل بودجه خواهد بود ، که ممکن است تحویل آن برای بازیگران دشوار باشد یا چالشهای فنی مهمی را ایجاد کند. آنها همچنین برای ایده هایی که واقعاً به آنها اعتقاد دارند مبارزه خواهند کرد ، و این نوع انرژی شگفتی آور خواهد بود محصول نهایی خلاقانه


اگر فقط احساس نمی کنید چه عواملی پیش می آید ، در هر مرحله از پروژه ، ایده پردازی یا ایده پردازی بیشتری داشته باشید. هنگام ارائه این بازخورد (به نکته بعدی مراجعه کنید) ، آنچه را که از دست رفته است ، شیفتی را که می خواهید ببینید یا موارد اضافی را به وضوح بیان کنید.


یک یادداشت: ما می دانیم که با فیلم ، گاهی اوقات فقط باید "آن را ببینید تا باور کنید". اما این بدان معنا نیست که قبل از تصمیم گیری در مورد دوست داشتن این مفهوم ، باید منتظر کامل شدن ویدئو باشید.


قطعاً مراحلی وجود دارد که می توانید در مرحله ایده پردازی انجام دهید تا ایده واضح تری از چشم انداز بدست آورید. یک تابلوی خلق و خوی ، منابع شخص ثالث ، کپی اسکریپت نمونه یا فریم های استوری بورد می تواند اطلاعات تکمیلی مورد نیاز شما برای تصمیم گیری را به شما ارائه دهد.


5) بازخورد عملی ارائه دهید

آژانس ویدیویی شما می خواهد چیزی را که دوست دارید خلق کند ، بنابراین مهم است که هر دو بتوانید به وضوح کار کنید که کار نمی کند. چند نکته برای کمک به شما در انجام این کار:


بازخورد را از طریق ایمیل ارائه دهید. شما می توانید برای برقراری بحث درباره هرگونه جزئیات ، س questionsالات یا موارد باز در پایان تماس بگیرید ، اما بازخورد کتبی سوابق روشنی از افکار شما ارائه می دهد. همچنین به آژانس ویدئویی شما کمی زمان می دهد تا اطلاعات را تلفیق کرده و قبل از اینکه با تلفن تماس بگیرید ، در داخل بحث کنید.

همیشه به دنبال راه حل نباشید. مواردی را که به عنوان مشکل می بینید برجسته کنید و توضیح دهید که چرا برای شما مناسب نیستند. اگر در آنجا متوقف شوید و راه حل ها را باز بگذارید ، یک آژانس ویدیویی عالی قادر به ارائه چند گزینه و تجزیه و تحلیل ارزشمند درباره شایستگی ها و خطرات هر گزینه است.

به مختصر اشاره کنید. اهدافی که در مرحله توجیهی نشان دادید مجری پروژه هستند. (باز هم به همین دلیل است که آن سند از اهمیت بالایی برخوردار است.) مواردی که کوتاه می شوند را مشخص کنید ، زیرا مربوط به هدف است.

6) از یکدیگر الهام بگیرید

گرچه مهم است که هر کس در هر مرحله در یک صفحه قرار بگیرد ، باید انعطاف پذیری وجود داشته باشد تا ایده های بهتری - هم از طرف شما و هم از طرف نمایندگی شما - در صورت و زمان بروز آنها فراهم شود.


باید با آژانس ویدئویی خود تبادل رایگان و آسان داشته باشید ، خواه صدای عالی روی نمونه ها باشد یا پالت های رنگی. (ما از مشتریان خواسته ایم از ویدیوی ژان کلود ون دام تا بسته بندی بوربن را برای ما ارسال کنند و ما آن را دوست داریم.)


برخی از موارد خاص که می تواند به الهام بخشیدن به تیم کمک کند:


یک لیست در حال اجرا از دارایی های ویدیویی که رقبای شما (و دیگران) ارائه می دهند ، نگه دارید. پیام ، لحن ، داستان و اعدام های تصویری را با هم تجزیه و تحلیل کنید تا نحوه تقلید یا تمایز را یادآوری کنید.

وقتی اعدامی به خصوص چشمگیر مشاهده کردید ، از آژانس ویدیویی خود بپرسید که فکر می کنند ممکن است هزینه چنین چیزی چقدر باشد. علاوه بر چرخاندن چرخ های خلاقانه آنها ، این امر به شما کمک می کند تا در دفعه بعد که یک پروژه ویدیویی ارائه می شود هزینه ها را محک بزنید و انتظارات بودجه را بسنجید.

مراقب کارهای هنری از هر نوع که شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، باشید. خلق و خوی ، نوع داستان یا واکنش شخصی به یک قطعه می تواند آژانس ویدئویی شما را به مسیر درست هدایت کند ، خواه این الهام در قالب یک فیلم ، مجسمه یا حتی یک ساختمان باشد.

علاوه بر تشویق به ایده های فعال ، برخی از زیرساخت های رسمی را برای این پیشنهادات تنظیم کنید و همچنین فرایندی را در اختیار بگیرید تا در صورت تصمیم به تعویض دنده ، ذینفعان مربوطه از سیستم خارج شوند.


7) قبل از شروع کار ، خلاقیت را تأیید کنید

مرحله پیش تولید زمانی است که کل طرح شلیک ایجاد می شود. برخی از جادوهای حضور در صحنه ، تغییرات غیر منتظره یا بداهه ای است که باعث بالا رفتن تولید یا حل مشکلات پیش بینی نشده می شود. اما ، بیشتر اوقات ، وقتی جزئیات نهایی نشده اند یا ذینفعان لحظه آخر شروع به سرکشی می کنند ، یک مجموعه به یک کابوس تبدیل می شود.


برای اطمینان از اینکه آژانس ویدیویی شما از بودجه شما بیشترین بهره را می برد ، قبل از شروع عکسبرداری ، همه موارد را کاملاً بررسی و از سیستم خارج شوید. این فقط مسئله ترجیح خلاق نیست. این یک انتخاب اقتصادی هوشمندانه است. تولید ویدئو پرهزینه است و به حداکثر کارایی متکی است ، به ویژه اگر چندین محصول قابل تحویل داشته باشید.


اگر همه چیز قفل و بارگذاری شده باشد ، می توانید شاخه ها را به حداقل روزها و مکان ها متراکم کنید. (پرداخت های خارجی به خدمه ، محل ست و غیره معمولاً برای نرخ روز است.) هرچه آژانس فیلمبرداری شما بلافاصله بتواند متعهد شود ، معامله بهتری خواهید داشت.


پس از آماده شدن ، برای ایجاد تغییرات بدون اذیت کردن بودجه و برنامه خود ، خیلی دیر است. اگر در شرایطی قرار گرفتید که باید تغییری ایجاد کنید ، با تهیه کننده شریک ویدیوی خود صحبت کنید تا بفهمید چگونه ممکن است بر برنامه ، لیست عکس و بودجه شما تأثیر بگذارد.


به یاد داشته باشید که تصویربرداری معمولاً یک مرحله برگشت ناپذیر از روند فیلمبرداری است. این امر آن را از سایر کارها متفاوت می کند. در حالی که در طراحی گرافیک ، شما همیشه می توانید مراحل خود را دوباره انجام دهید و تصاویر را دوباره انجام دهید ، پس از اینکه تصویربرداری پیچید ، آنچه شما برای تولید پس از تولید دارید ، است.


8) مجموعه آموزش را در نظر بگیرید

حضور در صحنه بهترین است. این یک قسمت از تولیدات پرمخاطب شرکت ها و یک قسمت جادوی هالیوود است.


وقتی سر صحنه فیلمبرداری هستید ، این فرصت را برای مشاهده روند کار و کسب اطلاعات در مورد ویدئوها بدانید پرودو هرچه بیشتر وقت خود را برای ساخت فیلم صرف کنید ، بهتر می فهمید که چگونه یک ایده در مرحله ایده پردازی اجرا می شود ، بودجه کجا هزینه می شود و هر نقش متفاوت مجموعه در تولید نقش دارد. اگر اولین بار است که روی صحنه می روید ، می تواند یک تجربه واقعاً روشن کننده باشد.


اگر فکر می کنید خطایی مهلک مرتکب شده است ، مطمئناً باید صحبت کنید اما باید واقعاً به افرادی که استخدام کرده اید اعتماد کنید. شما در حال کار با متخصصان با استعداد و فداکار هستید که بهترین علاقه شما را دارند. یک کارگردان و DP توانمند بهترین محصول خلاقانه را به شما ارائه می دهد ، زیرا نام آن بر روی آن است.


اگر در مورد موضوعی مطمئن نیستید ، به شما کمک می کند به جای بارگیری در میانه ، از ذینفعان مربوطه بپرسید.


اوه ، و وقتی می توانید از میان وعده ها و خدمات صنایع دستی لذت ببرید. آژانس ویدیویی شما ممکن است برای یک تصمیم مهم به شما مراجعه کند یا در یک بازه زمانی فشرده با شما تماس بگیرد. شما می خواهید سرحال ، مثبت و سرحال باشید.


9) از گفتگو با پول نترسید

فیلم ها معمولاً مستم صرف هزینه های خارج از جیب شما هستند. شما باید احساس قدرت کنید و در مورد هزینه یک ویدیو مذاکره کنید - مانند سایر محصولات کاری.


با این حال ، اگر آژانس ویدیویی شما هزینه را کاهش می دهد ، مطمئن شوید که در مورد موارد خط ، خدمه یا سایر هزینه ها به خطر افتاده است.


در هنگام کاهش بودجه ، اغلب امتیازاتی برای ارزش تولید یا تجربه تیمی در نظر گرفته می شود.


10) مطالعه موردی ایجاد کنید

ویدئو یک سرمایه گذاری قابل توجه است. در پایان پروژه ، شما می خواهید ROI را به ذینفعان خود ثابت کنید. آژانس ویدیویی شما همچنین می خواهد موفقیت شما را برجسته کند. (اگر به نظر خوب می آیید ، زیبا به نظر می رسند.)


یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار مستند سازی مراحل کار در کل است. ایده را دنبال کنید ، تصاویر پشت صحنه و عکاسی را ضبط کنید و تجزیه و تحلیل خود را بسنجید.


شما و آژانس خود می توانید یک مورد مطالعه عالی بسازید تا بعد از آن خودنمایی کنید. این باعث می شود هم در معرض دید بیشتری باشید و هم همکاری شما تقویت می شود.

فرایند ویدئو موشن گرافیک

راهنمای فریم های سبک ویدیویی

چگونه می توان یک سناریو ویدئویی موشن گرافیک عالی را در 8 مرحله ساده نوشت

نحوه نوشتن اسکریپت ویدیویی موشن گرافیک با نام تجاری در 9 مرحله ساده

چگونه ویدیو به شما در بیان داستانهای قدرتمند برند کمک می کند

10 نکته برای انجام کار عالی با آژانس ویدیویی خود

، ,یک ,آژانس ,کند ,های ,ویدیویی ,آژانس ویدیویی ,می شود ,می کند ,است که ,به شما

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

matora پخش مستقیم Caracal خبر فوری قصه شب مطالب اینترنتی موی سیتی | دانلود فیلم جدید معرفی پرژکتور بنکیو Arman keshavarz | آرمان کشاورز wecant